Pozor na kombinaci PHP 7.1.X + plugin WPML 3.9.4

U více klientů jsem nyní řešila, že se jim totálně sesypal web poté, co aktualizovali na Wordpress 4.9.6, webhosting jim zvýšil PHP na 7.1. a aktualizovali plugin WPML 3.9.4 (jazykové mutace). Jde o weby od roku 2014, tedy trochu starší, ale jinak funkční a vzhledem k...

SEO nebo PPC? Co je víc?

Zvýšíme Vám návštěvnost webu Tohle je nejčastější formulka, kterou uslyšíte od různých firem. POZOR na to. Neměřte jen návštěvnost webu, ale hlavně konverzi, tedy, jestli pro Vás měla tato návštěvnost nějaký přínos. Při auditech nejčastěji narážím na to,...

Jak má vypadat stránka se super SEO?

Existuje mnoho návodů, jak správě udělat SEO na stránce. Možná ale neuškodí malá ukázka, jak vlastně v praxi taková stránka má vypadat. Ukážeme si to na stránce o kotlovém grilu Weber Master-Touch. Než začneme psát, je třeba najít vhodná klíčová slova (viz stránka o...

Co potřebujete vědět, než si pořídíte webové stránky?

Přemýšlíte o tom, že byste si nechali udělat webové stránky, ale naprosto se ztrácíte v tom, kde začít a co je k tomu vlastně nutné? Níže najdete pár bodů, které by vám mohly pomoci se zorientovat a minimálně být vyrovaným partnerem při komunikaci s dodavatelem....

Medializace bez PR agentury

Často se setkávám s názorem, že bez zaplacení není možné prosadit informace do médií. Není to tak. Samozřejmě je pro agentury snazší zaplatit prostor ať již v tištěném nebo online médiu, ale lze to i bez peněz. Případně třeba za ceny do soutěže. Ale často stačí mít...

Penalizace / ban webu

Vše děláte jako dřív a přesto se najednou Váš web propadl ve vyhledávání (penalizace) nebo není vůbec dohledatelný (ban)? Ano, v poslední době se na nás obrací mnoho firem s tímto problémem, kdy je vyhledávač Seznam.cz nebo Google.com potrestal za nepovolené praktiky...

Pozor na kombinaci PHP 7.1.X + plugin WPML 3.9.4

U více klientů jsem nyní řešila, že se jim totálně sesypal web poté, co aktualizovali na Wordpress 4.9.6, webhosting jim zvýšil PHP na 7.1. a aktualizovali plugin WPML 3.9.4 (jazykové mutace). Jde o weby od roku 2014, tedy trochu starší, ale jinak funkční a vzhledem k...

číst více

SEO nebo PPC? Co je víc?

Zvýšíme Vám návštěvnost webu Tohle je nejčastější formulka, kterou uslyšíte od různých firem. POZOR na to. Neměřte jen návštěvnost webu, ale hlavně konverzi, tedy, jestli pro Vás měla tato návštěvnost nějaký přínos. Při auditech nejčastěji narážím na to,...

číst více

Jak má vypadat stránka se super SEO?

Existuje mnoho návodů, jak správě udělat SEO na stránce. Možná ale neuškodí malá ukázka, jak vlastně v praxi taková stránka má vypadat. Ukážeme si to na stránce o kotlovém grilu Weber Master-Touch. Než začneme psát, je třeba najít vhodná klíčová slova (viz stránka o...

číst více

Medializace bez PR agentury

Často se setkávám s názorem, že bez zaplacení není možné prosadit informace do médií. Není to tak. Samozřejmě je pro agentury snazší zaplatit prostor ať již v tištěném nebo online médiu, ale lze to i bez peněz. Případně třeba za ceny do soutěže. Ale často stačí mít...

číst více

Penalizace / ban webu

Vše děláte jako dřív a přesto se najednou Váš web propadl ve vyhledávání (penalizace) nebo není vůbec dohledatelný (ban)? Ano, v poslední době se na nás obrací mnoho firem s tímto problémem, kdy je vyhledávač Seznam.cz nebo Google.com potrestal za nepovolené praktiky...

číst více

WordPress a přechod na HTTPS

Pokud máte web na Wordpressu a máte na webhostingu certifikát SSL, můžete si kousek práce při přechodu na HTTPS ulehčit. Stačí stáhnout plugin Really Simple SSL. Tento si stáhnete, aktivujete a v tu chvíli máte TEORETICKY hotovo. Popravdě, jste teprve na začátku. :-)...

Jak získám SSL protokol?

Je několik možností, jak získat SSL zabezpečený certifikát. Nejdříve doporučuji zjistit, jak je na tom váš webhosting. Některé mají tuto službu zdarma v rámci balíčku služeb a i je automaticky aktivován při zřízení virtuálního serveru.V takovém případě se nemusíte o...

Přechod na HTTPS – SSL zabezpečený protokol

Jak již asi víte, Google v rámci své politiky, ve které prosazuje bezpečný internet chystá „nemilé“ překvapení pro majitele webů. Weby, které běží na http a ne na https začal již nyní označovat jako „nebezpečné“ a v blízké budoucnosti je začne upozaďovat a dávat...

SEO nebo PPC? Co je víc?

Zvýšíme Vám návštěvnost webu Tohle je nejčastější formulka, kterou uslyšíte od různých firem. POZOR na to. Neměřte jen návštěvnost webu, ale hlavně konverzi, tedy, jestli pro Vás měla tato návštěvnost nějaký přínos. Při auditech nejčastěji narážím na to,...

Jak má vypadat stránka se super SEO?

Existuje mnoho návodů, jak správě udělat SEO na stránce. Možná ale neuškodí malá ukázka, jak vlastně v praxi taková stránka má vypadat. Ukážeme si to na stránce o kotlovém grilu Weber Master-Touch. Než začneme psát, je třeba najít vhodná klíčová slova (viz stránka o...

Jaký používáš nástroj pro e-mailing?

Ahoj, já osobně používám u různých klientů různé nástroje. Nejvychytanější český je asi Smartemailing, ale má smysl ho používat až ve chvíli, kdy to myslíš s e-mailingem vážně. Pak není špatný emailkampane.cz a zdarma do určitého počtu adres...

WordPress a přechod na HTTPS

Pokud máte web na Wordpressu a máte na webhostingu certifikát SSL, můžete si kousek práce při přechodu na HTTPS ulehčit. Stačí stáhnout plugin Really Simple SSL. Tento si stáhnete, aktivujete a v tu chvíli máte TEORETICKY hotovo. Popravdě, jste teprve na začátku. :-)...

číst více

Jak získám SSL protokol?

Je několik možností, jak získat SSL zabezpečený certifikát. Nejdříve doporučuji zjistit, jak je na tom váš webhosting. Některé mají tuto službu zdarma v rámci balíčku služeb a i je automaticky aktivován při zřízení virtuálního serveru.V takovém případě se nemusíte o...

číst více

Přechod na HTTPS – SSL zabezpečený protokol

Jak již asi víte, Google v rámci své politiky, ve které prosazuje bezpečný internet chystá „nemilé“ překvapení pro majitele webů. Weby, které běží na http a ne na https začal již nyní označovat jako „nebezpečné“ a v blízké budoucnosti je začne upozaďovat a dávat...

číst více

SEO nebo PPC? Co je víc?

Zvýšíme Vám návštěvnost webu Tohle je nejčastější formulka, kterou uslyšíte od různých firem. POZOR na to. Neměřte jen návštěvnost webu, ale hlavně konverzi, tedy, jestli pro Vás měla tato návštěvnost nějaký přínos. Při auditech nejčastěji narážím na to,...

číst více

Jak má vypadat stránka se super SEO?

Existuje mnoho návodů, jak správě udělat SEO na stránce. Možná ale neuškodí malá ukázka, jak vlastně v praxi taková stránka má vypadat. Ukážeme si to na stránce o kotlovém grilu Weber Master-Touch. Než začneme psát, je třeba najít vhodná klíčová slova (viz stránka o...

číst více

Jaký používáš nástroj pro e-mailing?

Ahoj, já osobně používám u různých klientů různé nástroje. Nejvychytanější český je asi Smartemailing, ale má smysl ho používat až ve chvíli, kdy to myslíš s e-mailingem vážně. Pak není špatný emailkampane.cz a zdarma do určitého počtu adres...

číst více

Jak mám vybrat doménu?

Ahoj, já to dělám tak, že si nejdříve projedu nejhledanější klíčová slova k danému segmentu a podle toho vyberu, aby se dané klíčové slovo vyskytovalo v názvu domény. Pak jdu např. na domeny.cz a tam ověřím dostupnost.  

číst více

Jak na SEO v roce 2014?

Seznam.cz Velkou změnou mělo být šachovnicové zobrazení webu, které se mělo týkat všech. Nakonec o záměru Seznam.cz upustil a tento typ zobrazení zůstane dobrovolným. Velkou změnou ovšem budou mikrodata, na která se Seznam.cz zaměří. Tedy, více popisků...

číst více