ŠKOLENÍ

OMLOUVÁM SE, ALE Z KAPACITNÍCH DŮVODŮ AKTUÁLNĚ NENÍ MOŽNÉ  AŽ DO KONCE ROKU 2018 OBJEDNAT ŠKOLENÍ. ŠKOLENÍ BY BYLA NA ÚKOR KVALITY A TO NECHCI. NOVÉ OBJEDNÁVKY PŘIJÍMÁM AŽ NA ROK 2019. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

AKTUÁLNĚ JSEM JEŠTĚ SCHOPNA UDĚLAT PÁR AUDITŮ WEBU A E-SHOPU. JINAK JSEM PLNĚ VYTÍŽENA PRACÍ PRO STÁVAJÍCÍ KLIENTY.

Všechna školení, která nabízím jsou na míru firmám, ve kterých školím. V průběhu 1-2 dnů školení tak dojde k výraznému posunu v marketingu firmy. Nejčastěji školím:

  • Internetový (digitální, online) marketing
  • Online Public Relations
  • Sociální sítě – Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Google+, Pinterest

 

 

 

Online marketing basic

V posledních letech školím pro firmy kompletní online marketing. Buď zaškoluji nově nastupující zaměstnance, které provedu marketingovými nástroji, ukážu jim, jak dělat marketing v praxi, jak analyzovat, vyhodnocovat, měřit výsledky nebo si sedneme se stávajícími zaměstnanci, najdeme mezery a na ty se zaměříme. Vždy se nejdříve seznámím s oborem, abychom se bavili o konkrétních problémech a viděli okamžitý přínos.

Nejčastější problémy ve firmách: nefunkční kampaně, nízká návštěvnost, neschopnost měřit výsledky, málo konverzí, příliš vysoká míra opuštění webu, nefukční marketingové nástroje.

 

 

 

Online marketing Tuning

Tento typ školení je vhodný pro markeťáky, kteří již o marketingu něco vědí a potřebují pomoci v oblastech, které jim nejsou tak blízké (SEO, PR, copywriting, analytics, atd). Školení probíhá až po krátkém pohovoru, kdy společně odhalíme slabiny a příležitosti marketingového oddělení a vymyslíme, co je třeba vyladit. Často se ukáže, že chybí jen málo k tomu, aby se výrazně zvýšily konverze.

 

 

 

Mentoring

Některé firmy stojí o dlouhodobou spolupráci v podobě pravidelných konzultací jejich markeťáků s odborníkem. V takovém případě buď nejdříve proběhne školení, ze které vyplynou slabiny společnosti, na které je dobré se zaměřit nebo přistupujeme přímo k mentorování, které může probíhat buď osobně, přes mobilní telefon či skype. Vždy probereme aktuální problémy a snažíme se najít řešení.

 

 

Cena

Cena školení na míru je stanovena podle délky školení (zpravidla od 6 do 18 hodin), počtu účastníků a na místě školení. Většinou školím přímo ve firmách, kde mohou účastníci rovnou testovat nově nabyté znalosti. Cena zahrnuje nejen školení, ale také přípravu na školení dle potřeb každé firmy.

 

Máte zájem o školení?

Napište mi e-mail na lucie@marketinghelp.cz nebo vyplňte kontaktní formulář níže. Popište prosím, o co byste měli zájem, ideálně prosím o prolink na Váš projekt. Nezapomeňte také prosím uvést, co od školení očekáváte, jaké jsou Vaše cíle a představy. Co nejdříve Vám odpovím a probereme, co pro Vás mohu udělat.

 

 

Mám zájem o:

15 + 1 =